Friday, August 21, 2009

sahur-sahur!!!!huhu...

waaaaaaaaaaa....arini 1st day ntuk bulan RAMADHAN..bermulenye episode baru seorang muslim yg berpuase.huhu....arini aku bangun ntuk bersahur...thanx to basyir one of my roomate coz kejutkan aku..kalo x aku masih diulit mimpi.hihi...so pe yg aku sahur arini???ROTI HI5+MILO (tu pun pau basyir) xbeli stock ntuk sahur maa...erm.housemate yg laen???terbungkang semuanye...ngah mimpi2 HARI RAYA kot.huhu...so aku n basyir je yg sahur di pagi hari..yg laen dah mkn kot be4 tido..

thanx 4 da wish EPOL (member satu batch dulu)...maju setapak le konon.every single time kite kene maju setapak beb.hahaha....bdk2 umah epol sahur nasi lemak cinta syg...smpt lg korg mkn kt sane kan..

thanx gak to myfren nurdean coz kejutkan aku..(tp kol le wey.msg mane r aku perasan.hahaha)...be4 kul 5am ko dah bangun..awal gak le.mesti kt umah, mak ko yg kejutkan kan2??huhu...ko lak haikarl, jgn malas2 nak bangun sahur...huhu

lepas subuh cadangnye nk uat keje (plan je) tp kalo ngantok....cam nk bantai tido je r.hahahaha

KAWAN SEKALIAN....1ST PUASE.MAKE SURE PUASE...JGN NGELAT.CHAYOK2!!!
ptg nanti kite g bazaar RAMADHAN sesame
...serbu bazaar tu.(jgn ikotkan nafsu k)

No comments:

Post a Comment